Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно гърне

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос относно гърне

    Преди 2 дни забелязах,че Алфата е започнала да "бучи" повече и когато погледнах отдолу се оказа,че заварката,която свързва тръбата с крайното гърне се е скъсала и сега изглежда газовете не минават през него.Оттогава ми се струва,че колата не върви и не работи както трябва-като че ли мощността понамаля и оборотите доста паднаха,дори имам чувството,че ако я оставя малко по-дълго ще угасне.Та въпроса ми е възможно ли е да е заради гърнето или причината е др.и това е просто съвпадение?
    155 1.8 8v TS & FZR 600

  • #2
    Въпрос относно гърне

    Преди 2 дни забелязах,че Алфата е започнала да "бучи" повече и когато погледнах отдолу се оказа,че заварката,която свързва тръбата с крайното гърне се е скъсала и сега изглежда газовете не минават през него.Оттогава ми се струва,че колата не върви и не работи както трябва-като че ли мощността понамаля и оборотите доста паднаха,дори имам чувството,че ако я оставя малко по-дълго ще угасне.Та въпроса ми е възможно ли е да е заради гърнето или причината е др.и това е просто съвпадение?
    155 1.8 8v TS & FZR 600

    Comment


    • #3
      Мисля че е съвпадение! Преди седмица и моята беше така , и направо се откъсна задното гърне. Но при мен мошноста даже се увеличи , и така е логично защото всяко едно гърне е спирачка на газовете а и от там на мошноста. Най-добре се усещаше когато е пуснат климатика.
      Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
      Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
      Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

      Comment


      • #4
        Мисля че е съвпадение! Преди седмица и моята беше така , и направо се откъсна задното гърне. Но при мен мошноста даже се увеличи , и така е логично защото всяко едно гърне е спирачка на газовете а и от там на мошноста. Най-добре се усещаше когато е пуснат климатика.
        Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
        Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
        Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

        Comment


        • #5
          И аз така мисля,но все пак исках да чуя и др.мнение.А иначе откаде мога да си вдигна малко оборотите?Пробвах от обтегача на жилото за газта,но май ефект няма
          155 1.8 8v TS & FZR 600

          Comment


          • #6
            И аз така мисля,но все пак исках да чуя и др.мнение.А иначе откаде мога да си вдигна малко оборотите?Пробвах от обтегача на жилото за газта,но май ефект няма
            155 1.8 8v TS & FZR 600

            Comment


            • #7
              Е тая мойта трошка съвсем ме изнерви.Пак взе да "киха" отвреме навреме,да прекъсва,да няма мощност,а уж се беше оправила след като и смених свещите и най-лошото вече не държи обороти И сега какво-свещите ли се оказаха менте,кабелите ли са за смяна?Преди малко свалих произволно две свещи-ЧЕРНИ като....По принцип знам,че прекъсването и "кихането" идва от кабелите или свещите,ама оборотите?Моля ви дайте накъкъв съвет
              155 1.8 8v TS & FZR 600

              Comment


              • #8
                Е тая мойта трошка съвсем ме изнерви.Пак взе да "киха" отвреме навреме,да прекъсва,да няма мощност,а уж се беше оправила след като и смених свещите и най-лошото вече не държи обороти И сега какво-свещите ли се оказаха менте,кабелите ли са за смяна?Преди малко свалих произволно две свещи-ЧЕРНИ като....По принцип знам,че прекъсването и "кихането" идва от кабелите или свещите,ама оборотите?Моля ви дайте накъкъв съвет
                155 1.8 8v TS & FZR 600

                Comment


                • #9
                  Незнам дали е съвпадение, но и аз имах същите проблеми и смених гърнето, след това се оправи
                  Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1995 129 hp

                  Comment


                  • #10
                    Незнам дали е съвпадение, но и аз имах същите проблеми и смених гърнето, след това се оправи
                    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1995 129 hp

                    Comment


                    • #11
                      Огледах кабелите и май ще се сменят.Само незнам как ще прежаля 200 лв. за нови И ако след това не се оправи...
                      155 1.8 8v TS & FZR 600

                      Comment


                      • #12
                        Огледах кабелите и май ще се сменят.Само незнам как ще прежаля 200 лв. за нови И ако след това не се оправи...
                        155 1.8 8v TS & FZR 600

                        Comment


                        • #13
                          Споко , купи си Чехски кабели "Тесла" комплекта е 120лв.
                          Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
                          Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
                          Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

                          Comment


                          • #14
                            Споко , купи си Чехски кабели "Тесла" комплекта е 120лв.
                            Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
                            Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
                            Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

                            Comment


                            • #15
                              Мерси,колега!Дано намеря нещо по-нормално,че на мен 200 лв.за кабели са ми множко.Само дано се оправи като ги смена,че тъкмо се бях зарадвал,че след смяната на свежите тръгна както трябва,а тя взе че пак я хвана кихавицата
                              155 1.8 8v TS & FZR 600

                              Comment

                              Working...
                              X